Jó gyakorlatok

SZÖVEGSZERŰ TANULÁSI TECHNIKÁK

PROBLÉMAFELDOLGOZÁS KÉRDEZÉSI STRATÉGIÁKKAL

STRATÉGIAI TERVEZÉS

VIZSGÁLÓDÁS, MODELLEZÉS

DRÁMAPEDAGÓGIAI MÓDSZEREK A FÖLDRAJZTANULÁSBAN

PROJEKTMÓDSZER

INFORMÁCIÓHORDOZÓK VÁLTOZATOS HASZNÁLATA

TEREPGYAKORLATI JEGYZŐKÖNYVEK

MÚZEUMLÁTOGATÁS FELADATLAPOS IRÁNYÍTÁSSAL

IKT-MÓDSZEREKKEL A FÖLDRAJZTANULÁSÉRT

ONLINE TÁRLATVEZETÉS MÓDSZERE

KOOPERATÍV-KOLLABORATÍV MÓDSZEREK IKT-ESZKÖZÖK HASZNÁLATÁVAL

TANÍTÁS-TANULÁS JÁTÉKKAL

GONDOLATTÉRKÉP KÉSZÍTÉSE

MODELLEZÉS

KOMPETENCIAFEJLESZTÉS

ESETELEMZÉS, ESETMÓDSZER

 

A TERMÉSZETISMERET TANÍTÁSA

 

VIZSGA- ÉS BEMUTATÓTANÍTÁSI BEOSZTÁS

 

Versenyfelhívás

Megjelent a Tűzön-vízen át című online földrajzverseny 2018-19. évi felhívása.

A 2018-19. tanév témája: a földrajzi övezetesség.

Verseny

 

2019. február-április időszakban lezajlott a földrajzverseny két online elődöntője.

A földrajzverseny 1-2. elődöntőjének összesített eredménye

Tájékoztató a földrajzverseny döntőjéről

A döntő írásbeli részének feladatlapjai

A verseny döntőjének eredményei

A döntő zsűrije

Általános iskola

zsűrielnök: dr. Makádi Mariann szakmetodikus, Pálinkó Dániel vezetőtanár (ELTE Radnóti M. Gyakorló Gimnázium), Gerlang Vivien tanárjelölt

Középiskola

zsűrielnök: dr. Mari László docens, dr. Ballabás Gábor mestertanár, Bagócsi Zsuzsanna tanárjelölt

Szakmódszertani tanártovábbképzés 1. – Földrajzi tudás szerzése tevékenykedtető módszerekkel 

30 órás – akkreditált továbbképzés – 2018. szeptember 28. – december 7.

 

Szakmódszertani tanártovábbképzés 2. – Online együttműködés és tartalom-megosztás a földrajztanításban

30 órás továbbképzés – 2018. október–december

 

Szakmódszertani tanártovábbképzés 3. – Tanulási stratégiák és technikák a természettudományos tantárgyakban

30 órás továbbképzés (akkreditáció alatt) – 2019. tavasz

 

Szakmódszertani tanártovábbképzés 4. – Földrajzi tudás szerzése tevékenykedtető módszerekkel 

30 órás – akkreditált továbbképzés – 2020. október 16–december 5.

 

Szakmódszertani tanártovábbképzés 5. – Együttműködéseken alapuló terepi tanulási módszerek

30 órás továbbképzés (akkreditáció előtt) – 2020. szeptember 25–október 30.

Tűzön-vízen át földrajzverseny felhívása 2019-20.

Felhívás

 

Tűzön-vízen át földrajzverseny elődöntők 2019-20.

Az elődöntők feladatai 

1. elődöntő

2. elődöntő

A földrajzverseny 2019-20. tanévi elődöntőjének eredményei

 A döntőbe a 66/70 pont feleti teljesítményt elért tanulók jutottak be.

 

Tűzön-vízen át földrajzverseny döntő 2019-20. 

Tűzön-vízen át földrajzverseny 2019-20. tanévi döntője – 2020. február 8.

Döntő írásbeli rész feladatlapja

Eredmények

Fotók a döntő eseményeiről

https://drive.google.com/drive/folders/1e4GVuLpqjDfthsUKgwAwG_LBv3vr1020

https://drive.google.com/drive/folders/12Lsuutj6ZFh9xhjms48gKE3RsWEgwm8n

 

Tűzön-vízen át földrajzverseny felhívása 2020-21.

Felhívás

A földrajzverseny eredménye

A földrajzverseny döntőjében bemutatott prezentációk

A verseny döntőjének szóbeli része pechakucha. Ez egy olyan előadói műfaj, amiben a versenyzőknek az általuk válaszott témából kell 10 dából álló prezentációt összeállítani, és az időzítetten lejátszott prezentáció mindegyik diájáról mindössze 20 másodpercig beszélhetnek. A versenyzők diasorait az alábbiakban tesszük közzé.

Általános iskolások

Középiskolások

Események

Nincsenek események

tamop info

Készült az "Országos koordinációval a pedagógusképzés megújításáért” című TÁMOP- 4.1.2.B.2-13/1-2013-0007 pályázat keretében

szechenyi2020