Jó gyakorlatok

Szövegszerű tanulási technikák

Problémafeldolgozás kérdezési stratégiákkal

Stratégiai tervezés

Vizsgálódás, modellezés

Drámapedagógiai módszerek a földrajztanulásban

Projektmódszer

Információhordozók változatos használata

Terepgyakorlati jegyzőkönyvek

Múzeumlátogatás feladatlapos irányítással

IKT módszerekkel a földrajztanulásért

Online tárlatvezetés módszere

Kooperatív-kollaboratív módszerek IKT eszközök használatával

Tanítás-tanulás játékkal

Gondolattérkép készítése

Modellezés

Kompetenciafejlesztés

Esetelemzés, esetmódszer

A természetismeret tanítása

 

A. Földrajz szaktárgyi tanítási gyakorlat beosztásai

B. Vizsga- és bemutató tanítási beosztás

 

Megjelent a Tűzön-vízen át című online földrajzverseny 2019. évi felhívása.

Az idei téma: a földrajzi övezetesség.

Verseny

 

2019. február-április időszakban lezajlott a földrajzverseny két online elődöntője.

A földrajzverseny 1-2. elődöntőjének összesített eredménye

Tájékoztató a földrajzverseny döntőjéről

A döntő írásbeli részének feladatlapjai

A verseny döntőjének eredményei

A döntő zsűrije

Általános iskola

zsűrielnök: dr. Makádi Mariann szakmetodikus, Pálinkó Dániel vezetőtanár (ELTE Radnóti M. Gyakorló Gimnázium), Gerlang Vivien tanárjelölt

Középiskola

zsűrielnök: dr. Mari László docens, dr. Ballabás Gábor mestertanár, Bagócsi Zsuzsanna tanárjelölt

Szakmódszertani tanártovábbképzés 1. – Földrajzi tudás szerzése tevékenykedtető módszerekkel 

30 órás – akkreditált továbbképzés – 2018. szeptember 28. – december 7.

 

Szakmódszertani tanártovábbképzés 2. – Online együttműködés és tartalom-megosztás a földrajztanításban

30 órás továbbképzés – 2018. október–december

 

Szakmódszertani tanártovábbképzés 3. – Tanulási stratégiák és technikák a természettudományos tantárgyakban

30 órás továbbképzés (akkreditáció alatt) – 2019. tavasz

Események

Nincsenek események

tamop info

Készült az "Országos koordinációval a pedagógusképzés megújításáért” című TÁMOP- 4.1.2.B.2-13/1-2013-0007 pályázat keretében

szechenyi2020